Verzenden naar
Momenteel: Netherlands

Transport

Wat zijn de minimale kosten van gratis vervoer?

Vanaf een productbedrag van €99 zijn de verzendkosten gratis. Anders bedragen de verzendkosten 7,99€ voor standaardlevering.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De standaard verzendtijd is 48/96 werkuren vanaf de bevestiging van de betaling. In het geval van een bankoverschrijving kan het, afhankelijk van de bank, 1 tot 2 dagen duren. Met PayPal, creditcard wordt de bestelling nog dezelfde dag verzonden als de betaling voor 17 uur is gedaan.

Zijn er andere leveringsmethoden voor mijn bestelling?

Naast de standaardlevering hebben we de service “MRW Delivery in 24 Hours” en de service “MRW Zaterdag”. In het geval van een verzending met “MRW Delivery in 24 Hours” wordt de bestelling de volgende dag geleverd, voor 20 uur. In het geval van levering op zaterdag ontvang je je bestelling alleen op zaterdag van 9:00 tot 13:00 uur. Beide methoden hebben een meerprijs van € 3,65.

Met welke agentschappen werken jullie samen?

Voor Nederland bieden wij alleen DPD - GLS bezorging aan.

Is er een verzendtoeslag afhankelijk van waar ik woon?

We vinden het eerlijk dat al onze klanten op gelijke voorwaarden kopen, dus we hebben een vaste prijs vastgesteld.

Versturen jullie ook naar Amerika?

Tot onze spijt moeten we je meedelen dat we op dit moment alleen naar het Europese vasteland verzenden. We hebben niet de mogelijkheid om onze producten aan Amerika te leveren.

Mijn trackingnummer geeft een foutmelding, waarom is dit?

Het trackingnummer werkt meestal correct de dag nadat de bestelling is verzonden. Controleer het trackingnummer later en neem als het probleem zich blijft voordoen telefonisch of per e-mail contact met ons op via [email protected].

Mijn bestelling lijkt te zijn beschadigd tijdens het transport, wat kan ik doen?

We raden je aan om te controleren of de goederen correct zijn en niet zijn beschadigd tijdens het transport. Als er gebroken producten zijn, stuur ons dan binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling foto's van de staat van je bestelling naar [email protected]. Dit is namelijk de maximale periode die de verzekeringsmaatschappij van het agentschap toestaat om een claim in te dienen voor breuk tijdens het transport.

Betalingen

Wat is het minimale bestelbedrag om een aankoop te kunnen doen?

De minimale bestelwaarde is 50€ aan product, exclusief verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt betalen met een kaart (debet en credit), PayPal, bankoverschrijving, Klarna en iDEAL.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Ja, al onze webprijzen zijn inclusief btw.

Ik ben een intracommunautaire klant, hoe kan ik btw-vrijstelling aanvragen?

Om btw-vrijstelling aan te vragen, moet je ons een e-mail sturen naar [email protected] nadat je je bestelling hebt afgerond, met vermelding van je btw-nummer en dat je een intracommunautaire klant bent. Na verificatie en als je bent vrijgesteld, storten we het verschil terug op je creditcard of PayPal-rekening en zijn je volgende aankopen vrijgesteld van btw.

Is het mogelijk om een factuur met verkoop egalisatiebelasting te maken?

Ja, we raden je aan contact met ons op te nemen voordat je je bestelling plaatst, zodat deze correct kan worden aangemaakt met de toeslag.

Met welke credit- en debitcards kan ik betalen?

Je kunt betalen met Visa en MasterCard. Onze virtuele POS ondersteunt geen American Express.

Ik kan niet betalen met mijn MasterCard, is er een probleem met jullie POS?

Neem contact op met je bank en controleer of je MasterCard Secure hebt geactiveerd, wat essentieel is voor betalingen met dit type POS.

Wat zijn de voorwaarden voor betaling via PayPal?

Voor PayPal-verzendingen moet het verzendadres in je PayPal-account overeenkomen met het verzendadres van de bestelling. Anders wordt je bestelling niet verzonden, omdat deze niet onder de PayPal-garantie valt.

Mijn PayPal-bestelling is geannuleerd, waarom?

Mogelijk voldoet u niet aan het beschermingsbeleid van PayPal voor verkopers en kopers. Neem direct contact op met PayPal voor meer informatie.

Aankoopproces

Hoe kan ik een bestelling genereren?

Om een bestelling te genereren, hoeft u alleen maar de gewenste artikelen aan uw winkelwagen toe te voegen en daarbij te letten op de hoeveelheden en referenties die u toevoegt. Zodra u uw winkelwagentje hebt, moet u zich registreren door het afleveradres op te geven. Nadat u uw gegevens hebt opgeslagen, kunt u uw aankoop afronden door de betalingsmethode en verzendmethode van uw voorkeur te kiezen. Je kunt zoveel adressen aanmaken als je wilt, waarbij je altijd het bezorg- en factuuradres kiest dat je nodig hebt.

Moet ik een klant van de website zijn om een aankoop te kunnen doen?

Om een aankoop te doen bij ons bedrijf moet je je registreren als klant en vervolgens in je winkelwagen de aankoop bevestigen die je wilt doen.

Wat is de deadline voor het verzenden van mijn bestelling vandaag?

Onze bestellingen worden binnen een dag verzonden als ze voor 17.00 uur zijn geplaatst. Bestellingen die na dit tijdstip worden geplaatst, worden de volgende dag verzonden. Als de bestelling op vrijdag, zaterdag of de dag voor een feestdag wordt geplaatst, wordt deze de volgende werkdag verwerkt.

Mijn bestelling heeft een waarde van niet meer dan 50€. Kan ik de bestelling op een andere manier verwerken?

We bereiden geen bestellingen voor die dit bedrag niet overschrijden en verwerken deze ook niet, omdat het transport dat aan de klant in rekening wordt gebracht in veel gevallen niet meer is dan 50% van de werkelijke kosten van de bestelling.

Als ik een particuliere klant ben, kan ik dan een bestelling plaatsen?

Geen probleem, je kunt een bestelling plaatsen als particuliere klant. Je hoeft je alleen maar te registreren en de betaling af te ronden, waarbij je het minimale bestelbedrag bereikt.

Als ik een bedrijf ben, moet ik dan mijn naam en achternaam invullen?

Om veiligheidsredenen vragen transportbedrijven naar de naam en achternaam van de persoon die verantwoordelijk is voor de zending. Als je de naam van het bedrijf in het overeenkomstige veld van het adres vermeldt, beschikt het transportbedrijf over beide parameters en zal het er onduidelijk om vragen.

Ik heb een factuur nodig met mijn belastinggegevens, wat moet ik doen?

We genereren altijd een factuur voor bestellingen. Als je wilt dat de factuur jouw fiscale gegevens bevat, moet je de naam van je bedrijf invoeren in het desbetreffende veld, waarna het organisatienummer verschijnt. Als het verzend- en factuuradres verschillend zijn, moet je een nieuw adres aanmaken wanneer je de bestelling plaatst of vanuit je klantenaccount en dit selecteren tijdens het bestelproces.

Hoe stuurt u mij de factuur?

De factuur voor je bestelling wordt met het pakket meegestuurd op het moment van levering. Je kunt de factuur ook opvragen door in te loggen op je klantenaccount en naar het gedeelte “Geplaatste bestellingen en facturen” te gaan. Als je bestelling nog niet is verzonden, kun je de factuur niet downloaden.

Ik probeer me te registreren, maar ik kan mijn gegevens niet opslaan, doe ik iets verkeerd?

Waarschijnlijk heb je een lege ruimte gelaten in een van de velden en daarom kun je je contactgegevens niet opslaan. Als de velden nog steeds bewerkbaar zijn wanneer je op “OPSLAAN” klikt, is er een fout opgetreden en kan het systeem ze niet valideren. Om te controleren welke velden de fout hebben, klik je op die knop en kijk je naar de kop van kolom 1. Gedurende ongeveer 3 seconden verschijnt er een rood dialoogvenster dat de fouten aangeeft. Als je het niet kunt zien op het moment dat je klikt, kun je uitzoomen door op de Ctrl ingedrukt (⌘ op Mac) + muiswiel omlaag te drukken.

Ik kan geen betaalmethode selecteren, waarom niet?

Mogelijk overschrijdt het niet het minimum bestelbedrag, 50€ + verzendkosten.

Ik zie geen verzendopties - zijn alle verzendopties gedekt?

Misschien is het een systeemfout. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of e-mail.

Ik heb een coupon, maar ik weet niet hoe ik deze moet gebruiken?

Eerst moet u de producten die u wilt hebben aan uw winkelwagen toevoegen, evenals de hoeveelheden. Zodra u dat hebt gedaan, ziet u in het overzicht van de winkelwagen aan de linkerkant van het totaalbedrag een tekstveld met de titel “Kortingsbon”. Om deze toe te passen, voert u gewoon uw code in dit veld in en klikt u op de knop “TOEPASSEN”. Daarna ziet u de korting op de onderste regel van de productlijst.

Ik had artikelen in mijn winkelwagen en nu zie ik ze niet meer, wat kan er gebeurd zijn?

Uw winkelwagen wordt lokaal opgeslagen op uw apparaat en gaat verloren als u zich afmeldt bij uw account, dus dit kan aan een aantal factoren liggen; als u zich op hetzelfde apparaat bevindt, hebt u zich mogelijk afgemeld of was u aan het browsen in de incognitomodus. Controleer de instellingen van je browser of neem contact op met je technische team. Het gebeurt ook als u in meerdere tabbladen tegelijk bent. Vernieuw de pagina en de producten worden weergegeven.

Ik doe mijn eerste aankoop, is er een korting beschikbaar?

Momenteel hebben we, als directe promotie, de verkoop per doos van alle artikelen, waarbij de prijs van elke doos al 20% korting heeft. Je zult ook producten vinden met het aanbiedingsteken in het rood erop. Deze producten in de aanbieding kunnen kortingen hebben tot wel 40%.

Zijn er naast de kortingen op de website nog extra kortingen?

Voor bestellingen van meer dan 400 € raden we je aan een gepersonaliseerde offerte aan te vragen bij [email protected], zodat we de mogelijke kortingen voor je kunnen beoordelen.

Mijn bestelgegevens kloppen niet, heeft iemand mijn gegevens gewijzigd?

Er is geen tussenkomst van ons team wanneer u uw bestelling via de website plaatst, dus het is mogelijk dat uw gegevens niet correct waren geselecteerd toen u uw bestelling plaatste. Controleer voordat u de betaling afrondt of u het juiste bezorg- en factuuradres hebt geselecteerd en controleer nadat de bestelling is verwerkt in de e-mail met het overzicht van de bestelling of de opgegeven adressen correct zijn. Als je een van deze adressen wilt wijzigen, laat het ons dan zo snel mogelijk telefonisch weten of stuur een e-mail naar [email protected].

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen als de bestelling al is verzonden?

Het spijt ons, maar het is niet mogelijk om het gratis te wijzigen. Deze service is een herverzending en kost 10,50 € extra, waardoor het 1 dag langer duurt. Ons advies is dat je de bestelling ophaalt op kantoor of, indien mogelijk, ontvangt op het aangegeven adres.

Ik heb mijn wachtwoord opnieuw ingesteld en het werkt niet, wat kan ik doen?

Als je om wat voor reden dan ook problemen ondervindt met het resetten van je wachtwoord, raden we je aan om telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen via [email protected]. We zullen je wachtwoord dan zo snel mogelijk resetten.

Over ons

Wat zijn de openingstijden van het bedrijf?

We staan tot je beschikking van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 14.00 uur en van 16.00 tot 19.00 uur. Met uitzondering van feestdagen.

Hebben jullie een fysieke winkel waar ik kan kopen?

Het spijt ons, maar op dit moment hebben we alleen logistieke magazijnen in Valencia, Madrid en Barcelona, we hebben geen fysieke winkel waar je persoonlijk kunt kopen.

Kan ik een monster aanvragen?

Monsters kunnen naar u worden opgestuurd. Schrijf hiervoor naar [email protected] en geef aan in welke referenties u geïnteresseerd bent, dan vertellen we u hoe u ze kunt aanvragen.

Zijn jullie fabrikanten of distributeurs?

Beide, we produceren en distribueren producten.

Kan een vertegenwoordiger mij bezoeken?

Het spijt ons u te moeten meedelen dat we op dit moment geen verkoopmedewerkers op straat hebben, maar u kunt contact met ons opnemen via e-mail of telefoon, we zullen alle twijfels die u heeft over het product en het aankoopproces oplossen.

Ik heb mijn e-mailadres achtergelaten om korting te ontvangen en ik heb het nog niet ontvangen…

Dit is om je te informeren over onze speciale aanbiedingen, die kunnen oplopen tot 40% korting.

Is afhalen in een magazijn mogelijk?

Omdat we alleen logistieke magazijnen hebben, is het niet mogelijk om je bestelling af te halen, omdat we niet over de nodige infrastructuur beschikken om dit te doen.

Is er een online catalogus beschikbaar in PDF of fysiek formaat?

Om ecologische redenen hebben we geen papieren catalogus. We hebben ook geen PDF-catalogus, omdat we ons platform zelf als de best mogelijke catalogus beschouwen. Je hebt actuele prijzen, onze voorraad in realtime en je kunt altijd profiteren van de aanbiedingen die we hebben.

Ik ben een distributeur, hebben jullie speciale prijzen of tarieven?

Als u onze prijzen voor professionals wilt weten, moet u ons een e-mail sturen naar [email protected] en dan sturen we u de gevraagde documentatie.

Ik heb een paar dagen geleden een e-mail gestuurd naar [email protected] maar ik heb geen antwoord ontvangen…

Waarschijnlijk is er een fout opgetreden in de e-mailserver; als u geen antwoord hebt ontvangen, probeer dan dezelfde e-mail te sturen naar het adres: [email protected].

Product

De prijs in de productkaart komt niet overeen met de prijs in de winkelwagen. Waarom?

In de productkaart staat een tabel met de prijs van een pakket en de prijs van de pakketten waarop de korting wordt toegepast. Het is mogelijk dat de prijs die ik in het artikel heb gezien met de korting voor een aankoop hoger is dan het bedrag dat in de productkaart staat.

Ik ben op zoek naar een specifiek product, maar jullie hebben het niet in jullie catalogus, is er een ander product dat jullie niet op het web hebben?

Alle producten die we hebben zijn de producten die te koop zijn op het web. We hebben geen andere exclusieve producten dan die je op de website vindt.

Kunnen de producten op de website worden aangepast?

Voor producten op maat moet u ons een e-mail sturen naar [email protected] met vermelding van uw contactgegevens, de referentie van de artikelen die u wilt personaliseren en het aantal kleuren of het logo, en wij zullen u een offerte op maat geven.

Wat is de minimale hoeveelheid om een product te personaliseren?

Niet alle producten kunnen worden gepersonaliseerd en het minimum hangt af van het soort product en het ontwerp dat u wilt. Daarom kun je ons het beste het referentienummer vertellen, het minimum dat je wilt, het aantal inkten en de plaats waar het product moet worden afgeleverd, zodat we de verzendkosten kunnen berekenen.

Kan ik minder dan het aangegeven aantal eenheden per verpakking kopen?

Om redenen van voedselhygiëne is het niet mogelijk om verpakkingen te splitsen. Daarom moet je de volledige verpakking kopen, de minimaal mogelijke eenheid.

Hoe kan ik de kenmerken of afmetingen van een product achterhalen? En wat als de informatie die ik nodig heb er niet bij staat?

Al onze producten hebben hun technische specificaties en beschrijving op het web staan. Als de informatie die je wilt weten er niet bij staat, stuur dan een e-mail naar [email protected] met je vraag en we zullen je zo snel mogelijk antwoorden.

Ik heb gezien dat jullie plastic tassen hebben, moet ik daar geld voor vragen?

Momenteel moeten onze plastic tassen in rekening worden gebracht, omdat ze het minimum gramgewicht overschrijden om te worden vrijgesteld, evenals het percentage gerecycled plastic. Al onze plastic tassen zijn gemaakt van nieuw polyethyleen.

Ik heb hetzelfde product goedkoper gevonden op een andere website.

Bij Monouso doen we er alles aan om je de beste producten tegen de laagste prijzen aan te bieden. Als je de goedkoopste prijs op een andere online winkel hebt gezien en dezelfde prijs wilt, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar [email protected] en vertel ons waar je de goedkopere prijs hebt gevonden.

Ik heb een product ontvangen dat niet bij mij past, kan ik het terugsturen of ruilen voor een ander product?

We streven naar gemak en het genereren van maximaal vertrouwen bij klanten, dus we bieden beide mogelijkheden. Als je een product wilt retourneren of ruilen, laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vertel ons het bestelnummer en de referenties van de producten die geretourneerd of geruild moeten worden en wij zullen u informeren over de procedure.

Ik ben geïnteresseerd in een product dat niet op voorraad is, wanneer zal het weer beschikbaar zijn?

Voer uw e-mailadres in het productbestand in en klik op “VERTEL MIJ WANNEER HET BESCHIKBAAR IS”. Ons systeem laat je weten wanneer het product weer beschikbaar is. Als je toch meer informatie wilt, kun je telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen naar [email protected].

Het lijkt erop dat jullie voorraad hebben, maar als ik probeer toe te voegen aan de winkelwagen, zegt het platform dat er geen voorraad is. Wat kan ik doen? Wanneer hebben jullie meer?

Dat betekent dat we het product wel hebben, maar minder dan u wilt. Voor bestellingen op bestelling moet je ons om een gepersonaliseerde offerte en levertijden vragen via e-mail naar [email protected].

Welke producten zijn vaatwasmachinebestendig?

Afgezien van herbruikbare producten, zijn artikelen gemaakt van geïnjecteerd PP (polypropyleen) bestand tegen sommige wasbeurten. We raden af om producten die niet als herbruikbaar worden aangeduid in de vaatwasser te doen.

Waar kan ik zien hoeveel gewicht een tas kan dragen?

Tot onze spijt moeten we u meedelen dat we geen sterktetests uitvoeren op onze producten, omdat dit afhangt van veel andere factoren, zoals hoek, gewichtsverschillen, enzovoort. Als u wilt, kunt u ons om monsters vragen en de test zelf uitvoeren.

Welke deksels passen bij mijn beker of bakje?

Je vindt de bijbehorende deksels voor elke beker in het gedeelte “accessoires” door op hetzelfde artikel te klikken. Onthoud dat als dit gedeelte niet verschijnt, dit komt omdat het product geen compatibel deksel heeft, zelfs als je een ander deksel vindt met een vergelijkbare diameter. Het werkt ook andersom, je kunt de bekers die compatibel zijn met elk deksel in deze sectie zien.

Is er een gedeelte waar ik kan kiezen hoe ik mijn product wil personaliseren?

Nee, sorry, dit moet worden gedaan door een e-mail te sturen naar [email protected], omdat het een gepersonaliseerde offerte is en afhankelijk van het aantal kleuren, het type bedrukking, de te gebruiken materialen, de hoeveelheden, enzovoort.

Sommige glazen worden aangeduid als “kristal”, zijn ze hard?

De term glas verwijst in dit geval naar de transparantie, die lijkt op die van kristal. Maar het verwijst niet naar hun stijfheid, die wordt bepaald door het soort plastic waarvan het product is gemaakt.

Welke kunststof is het meest stijf?

De meest stijve kunststof is SAN, dat eruitziet als glas, maar de voordelen van kunststof heeft. Daarna komt polystyreen (PS), dat transparant is maar niet erg flexibel, waardoor het gemakkelijker kan breken. Daarna volgt PET, de meest transparante kunststof en het materiaal dat wordt gebruikt voor frisdrank en mineraalwater. Tot slot is er polypropyleen (PP), dat zeer flexibel en praktisch onbreekbaar is, maar het minst doorzichtig van allemaal en kan worden beschouwd als doorschijnend.

Fouten

Ik heb de bestelling een paar dagen geleden geplaatst en nog niet ontvangen.

Controleer of je de e-mail “Besteloverzicht" hebt ontvangen waarin de bedragen en hoeveelheden van de bestelde producten worden vermeld. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan in het gedeelte “Mijn bestellingen en facturen” of er een bestelling in behandeling of verzonden is. Als er geen bestelling is, is deze mogelijk niet gegenereerd. Neem voor meer informatie contact met ons op en we zullen de status controleren.

Ik heb een bestelling geplaatst en er is een product dat niet is aangekomen of ik heb minder ontvangen dan ik heb besteld.

Dit kan te wijten zijn aan verschillende factoren (vertraging van een pakket, bijvoorbeeld). We raden je aan contact met ons op te nemen om je zaak te bekijken, telefonisch of via e-mail, door een e-mail te sturen naar [email protected].

Ik heb een ander product ontvangen dan ik besteld heb.

Stuur ons foto's van het product dat naar [email protected] is gestuurd en vermeld het bestelnummer en het referentienummer van het bestelde product.

Ik heb een kleiner glas ontvangen dan ik had besteld.

We hebben de maateenheden geharmoniseerd, voornamelijk naar de capaciteit in Ounces (Oz) van Amerikaanse en/of Engelse fabrikanten. De capaciteiten van de glazen op de website komen echter overeen met de maximale capaciteit en de afmetingen zijn correct. In de beschrijving vind je de capaciteit tot aan het meetmerk.

Ik heb een kleiner hemddraagtassen ontvangen.

De afmetingen voor hemddraagtassen zijn aangegeven inclusief het handvat aan de bovenkant en de balg of opening in de breedte. U vindt de verklarende afbeelding van de metingen als tweede afbeelding in het productblad.

Het suikerrietdeksel is niet luchtdicht.

Door de ruwheid van het materiaal is het niet mogelijk om een volledig luchtdichte afdichting te bereiken. Als u een volledige sluiting voor dit type verpakking wilt, moet u een plastic deksel kiezen.

group_work