Maatregelen Monouso ter bestrijding van COVID-19 en ter vergemakkelijking van de dienstverlening

omslag

Vanuit Monouso willen we u informeren over de veiligheidsmaatregelen die we hebben genomen in het licht van de situatie veroorzaakt door het coronavirus of COVID-19. Dankzij hen hopen we niet alleen u en ons team te beschermen, maar ook de service tijdens de quarantaine te vergemakkelijken.

  • Als hygiënische maatregel hebben we de mogelijkheid van rembourszendingen geëlimineerd om de keten van contact zoveel mogelijk te vermijden.
  • Wij garanderen de voorbereiding van de bestellingen volgens alle door de bevoegde autoriteiten aanbevolen hygiënische maatregelen.
  • Wij houden de situatie dagelijks in de gaten en informeren u over wijzigingen die van invloed kunnen zijn op de service of die nuttig kunnen zijn voor onze klanten.

Daarnaast willen we de informatie die onze rederijen ons recentelijk hebben verstrekt, uitbreiden:

  • De gebruikelijke levertijden zijn niet gegarandeerd.
  • We zullen maximaal twee leveringspogingen doen en alleen in enkele speciale gevallen, dus let goed op. Als we niet in staat zijn om het te voltooien, zal de zending worden teruggestuurd naar de oorsprong, met de daaruit voortvloeiende kosten aan de kant van de klant.
  • Er worden geen leveringen gedaan aan quarantaineruimten, die beperkt zijn tot transportbedrijven.

Wij maken gebruik van deze ruimte om u te bemoedigen en u te vragen deze situatie zo snel mogelijk te overwinnen. En zoals altijd bedanken wij u voor het feit dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap.

Monouso Team

beveiliging

Leave a Comment

Uw e-mailadres zal niet worden gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

Scroll to Top